jag ber dig. håll hårt i din goda vän!

nu kanske undrar varför vi börjar att blogga här igen?
-
nu ska ni allt få höra, höhö
Moa kom till mig igår för att hämta mina fotbollshandskar som hon skulle låna på deras skol-SM idag. (de vann med 7-0).
När hon kom satt jag och kollade på denna bloggen lite och sedan kollade vi igen den tillsammans. Vi började fundera och insåg då hur sjukt roligt vi egentligen hade då. särskillt vid jultiden. stämningen, L.A school, klassen och vännerna. ja, allt!
Jag och Moa tittade samtidigt på varanda och sa:
- ska vi? :D

ja, och nu kör vi ALL IN och försöker göra den så underbara som den var då med bilder och mycket bloggning.












biff♥

EN SÅN HÄR SJUKT BRA TID, NIVET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0