varför hon inte bloggar mycket ?

jag har inte haft lusten till att blogga på jättelänge... inte kul då.
bilderna ska jag lägga upp nu.. är hemma, dvs inte i skolan!!
hade ont i halsen, inte den största anledningen varför jag stack hem, skolan är verkligen PISS nu. Så det ska bli gött med helg :)

ni kan ju se hur jag hade mitt hår på spexfotot och pinsamt som det var hade jag samma frilla på konserten i skolan. Alla trodde väl att jag va en jävla fjortis med krusat och tuperat hår som hade suttit i TIMMAR framför spegeln hemma bara för att se på People In Distress! hahahah omg.



Krusade håret - det tog 2 timmar dagen innan fotot + en halvtimme på morgonen därpå.
tuperade lite - tog MASSA hårspray i luggen där framme så att det verkligen skulle hålla!
STEK!
Skulle faktiskt kunna ha denna frillan i skolan, fast med plattat hår till sommarN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0