ullared är fett och fint

i torsdags åkte jag, jonna, anna och vickan (jonnas mammi) till Ullared vid 6 på morgonen :o för att vi skulle hinna hem till träning och så. men iaf. det var sjukt kul. ingen stor shopping precis.. men jag älskar ullared. så roligt att bara åka dit :)
här är typ det jag köpte + typ godis och så och sen köpte jag ett bröd till pappi (;


FÖRLÅT FÖR SJUKT DÅLIGA BILDER. MEN KAMERAN VAR INTE HEMMA. DÅ FICK DET BLI MOBILKAMERA! :)


haha


alltid bra att ha.


söt


smyckhängare. + att den var söt


fin + att jag köpte en lika dan till fast lite mindre



långt linne


sjukt skön hoodtröja


KÖPTE DESSA HÖGTALARE TILL MOBILEN FÖR DET STOD SONY ERICSSON. MEN SJÄLVKLART PASSAR DEN INTE TILL MIG. OM NÅGON VILL KÖPA SÅ ÄR DET BARA ATT SÄGA TILL. ENDAST: 99:-


shorts för att jag är fattig på det :)


matta. hähähähähähähähäähhäähähähhä


karamellpojken. SJUKT GODA. ett måste när man är där, endast 3 kr :D vilket kap, som hittat!





OCH TILLSLUT... DAGEN HELT KLART BÄSTA KÖP.    ARE YOU READY??????????































mössan där det står CHILLA!! på.. hur cool är den inte? och hur bra passar den inte in på mig? :D

det var typ aaalllltttt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0