smålandslaget - fjärde året irad

i helgen har jag varit i Oskarshamn med smålandslaget för distriksturnerigen. och åter igen vann vi. det trodde jag aldrig efter första matchen som vi förlorade med 4-3 i sudden. men det gick bättre och bättre och vi vann tillslut alla matcher. sjukt gött. så den 2-3 april ska vi upp till Avesta och fortsätta turneringen mot typ öst sverige och sånt. kommer blir riktigt roligt.

KAN SMÅLAND, KAN SMÅLAND, KAN SMÅLAND TA GULD? -DOM KUNDE, DOM KUNDE, DET HAR DOM GJORT FÖRUT.

jag

willle


turneringens bästa spelare. även att hon inte blev utsedd till det.

haha, emma

turneringes bästa målvakt. sjukt duktig.


annie


en liten tripping på mig där kanske?

julls kung har gjort mål.

ebba lossade av hennes första och enda i turneringen ;) och en liten bit av mig som typ förstör bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0