pinsamt

haha, asså jag tycker det är så sjukt pinsamt att skicka eric saade till tyskland. visst han är snygg, men låten var sämst. han sjöng samma sak 27 gånger. jag tycker tillochmed att dannys var bättre. det var mer dunk i den. eric sjöng att han ville bli populär. ja, men han är ju redan det.. han behöver inte skryta mer med det :)


Aja, nu ska jag iallafall göra mig iordning för almenhetens i hallen. kan behövas eftersom att distriksturneringen är nästa helg fredag-söndag. hoppas att det går bra. ha deeeeeeet.


Kommentarer
Postat av: :)

Danny är snäppet värre, han sjunger "the club" 45 gånger ;)

2011-03-13 @ 17:59:14
Postat av: Maja svarar.

visserligen säger han det fler gånger. men det är iallafall lite dunk i den. och låten är rätt skön. eric vann ju inte bara för låten. många röstade ju på han bara för att han är ''snygg''. och sånt hatar jag. jag hatar flickidoler, det är det värsta jag vet. därför gillar jag dannys låt mer också :)

2011-03-14 @ 18:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0