paret Rajs

igår hade vi besök av Dina och Jovan Rajs!
Jovan överlevde förintelsen och Dina överlevde genom att flytta runt och säga att hon va kristen. Det var grymt intressant och dom är väldigt goa människor. Jag har läst Jovans bok, och han har mer bäcker han har skrivit. Jag ska även läsa hans nya bok som kommer ut i höst (han trodde han blev klar med boken då).
Vilka hjältar dom är.
Jovan rajs bild
Jovan & Dina på bild. Ett gift par som har vart gifta i över 50 år.


Har du träffat Hitler?
en grymt bra bok skriven av Jovan själv.


En reva hade nätet, och där slank jag ut.
som är skriven av Dina Rajs.
och den vill jag läsa

Dessa böcker vill jag läsa :


Nordens farligaste kvinna - Jovan Rajs


Fallet Osmo Vallo - Jovan Rajs


Ombud för de tystade - Jovan Rajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0