min helg

i helgen gjorde jag inte så speciellt mycket. i lördags var jag hemma på dagen och senare på kvällen åkte våran familj ut till fröderyd till familjen Fasth. Det var min familj, mina kusiners mamma och pappa (mina kusiner var på innebandycup och hos en kompis) och Emira var också med.
Kvällen var rolig. Jag, syrrorna, tiffanie, jennifer och annie hade en pratkväll med monopol, tom&jerry (haha), några varv runt huset, och MYCKET god mat. :)

I söndags var jag bara hemma och chillade. Jag och melissa tog en promenix. och på kvällen kom pappas syster ut och gjorde hans- och fotmassage på mig och mamma, jätteskönt!


ååh vad jag längtar till sommarn.
på bilden: massa fåglar på gatan i Bosnien & Hercegovina's huvudstad, Sarajevo. (bild från i somras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0