kör en hiss och diss

 


MUSIK gör verkligen dagarna bättre. vet inte hur jag hade klarat mig utan det. (ett tack till moa också för att jag har fått låna hennes mobil till musik, hehehe)



CONVERSE inte nog om att de bara är snygga. utan att vi har gjort ett sånt kap. 340:- kroner äkta. men vart de är köpte, det håller biffarna ett tag för sig själva ;)

VÅR man säger att 1 mars är årets första vårdag. det börjar kännas faktiskt lite. visst, det är ju fortfarande ganska kallt och det är snö. men det har smält ganska mycket och när solen ligger på är det jätteskönt. och när det knastrar på en del ställen där det inte är snö och man går på stenarna, ååh, så härligt!






har knappt något att dissa (:
men en sak måste jag väl slänga dit.

JOBBIGT visste inte vad jag skulle döpa den till.
men jag hatar allt skitsnack. folk som är som magneeeeeter. och, ja.. de osäkra helt enkelt.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bella kan du visa lite bilder på ditt hår?? tkr det e såå fint :D

2011-03-03 @ 16:17:23
Postat av: felixakesson is tha..?

Annars åker man bara till lager 157 i Gällstad och köper ett par converse för 400 dollarsh.

2011-03-03 @ 17:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0