ingen bra uppdatering här inte...

jag har inte haft någon speciell lust att blogga denna veckan eftersom det inte har hänt något speciellt..
Men jag kan ändå berätta lite..
Veckans höjdpunkt: Vi skulle kollat på ''hur många lingon finns det i världen'' men nähe!! det trodde jag skulle bli höjdpunkten på veckan.. Biljetterna blev slutsålda så jag stannade hemma istället, jag kände mig inte riktigt piggelin faktiskt. Det jag trodde skulle bli veckans bästa blev veckans äckligaste.... Jag la mig i soffan vid ca 6-7 och somnade lite till och från. Vid 10-tiden spydde jag (tur att vi inte kollade på bio? ;)) haha!
Jag hatar att spy, det är det värsta som finns, men så skönt efteråt. Jag vaknade också mitt i natten vid 2 och spydde sista gången. Torsdagen låg jag i soffan från klockan 8 på morgonen till 11 på kvällen och jag reste på mig 3 gånger (slö)!
IDAG mår jag toppen faktiskt. Jag har ätit för första gången sen i onsdags i skolan.

Nu kollar jag på tv (sjukhuset och cityakuten)


Kommentarer
Postat av: Frida

Guuu Bella du tar alltid så fräcka bilder!! Vad har du för objektiv till din kamera? Tror du få lära Maja lite så hon kan lära mig sen : ) hihi.

2011-03-25 @ 13:48:28
Postat av: Bella svarar

haha,tack frida!

jag har det vanliga objektivet, 18-55mm :)

självklart kan jag lära majsan lite, ehehe! ;)

2011-03-26 @ 09:55:08
URL: http://biffarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0