allt i ett!

gör en liten sammanfattning av veckan eftersom att jag inte har bloggat. anledningen till det är att i måndags pluggade jag hela kvällen till kemiprovet som var i tisdags och det gick dåligt, som vanligt. i tisdags var jag i växjö och tränade. i onsdags skulle vi kolla på ''hur många lingon finns det i världen'' som jag skrev. vi skulle resevera platser.. men sedan gick det ju självklart inte. så då väntade vi och skulle hoppas på att platserna inte skulle ta slut. men självklart gjorde de det. då var jag bara hemma och gjorde ingenting.
sen kom torsdagen och veckans värsta. var sov typ ingenting på natten för att jag hade ont i magen och mådde illa. men sen tänkte jag att jag var kissig :p , jag gick på toa. men det hjälpte inte. jag hade även träningsverk , haha men sen när jag skulle gå upp så bara kom det. jag spydde två gånger vid 20 i 7. men som tur var blev det inget mer med det. sen sista spyan ska man ju vara hemma i 48 timmar för att vara säker att det är helt borrta. det är därför jag är hemma idag (fredag). Veckans roligaste kommer nu i helgen. mina efterlängtade kusiner från Göteborg (Öckerö) kommer hit. 4 sköna kidz, som jag inte träffat på evigheter känns det som! sjukt roligt (:

hoppas ni tog er tid att läsa! (;

här var man biff! :ooo





Kommentarer
Postat av: Frida

ja tog mig tid till att läsa det gjorde jag allt... jag är ju ledig idag så jag kan läsa flera gånger om jag vill...hehe. Mys imorgon med våfflor och kusiner....ska bli kul att se den minste...han kan ju snart gå!!! :)jihooo... hur går det med de svarta conversen??

2011-03-25 @ 13:35:52
Postat av: Maja Svarar.

haha, ja det var väl tur det! (; men det kanske inte är så trevligt att läsa om spya (;

ja, haha. mamma sa att han kunde stå iallafall. men edvin då, hahaha! :D

jag vet inte. vi har ju inte fått dom än :o

2011-03-25 @ 14:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0