mitt jullov 2010

ja, jullovet är snart slut och det innebär att det är bara 1 termin kvar av nian och 1 termin kva på LANDSBRO SKOLA!

mitt jullov har varit väldigt myckey hockey. Vår nya serie har börjat och den SKA vi vinna för att kunna kvala till elitserien. Seriepremiären började igår då vi var i Göteborg och spelade mot Hisingen. Det blev vinst med 1-14. och jag gjorde 4 mål och typ 2 ass? :)


Nyår spenderades som sagt i Nybro med Ida, Isa och Julls. Åkte även där skridskor på Karlssons arena. Alltså Ida har gjort en isbana på sin trädgård.
Som en avslutning på lovet ska nog jag och Moa åka skridskor på Österplan. Det är en uterink som är uppspolad nu över i vinterna i självaste L.A!


HAHAHAHAH, tattig bild på mig och moa, smålandslaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0