Dag ? – En bild på mig + 10 fakta om mig.

bara för Maja och Bella gjorde detta så ska jag med göra det :D

* Jag kunde gå redan när jag var 8 månader, skiiiilz!
* Djurgårdens IF är en del av mitt liv!
* Jag har spelat hockey (i riktigt lag, inte bara åkt skridskor) i ungefär 7 år, slutade för två eller tre år sedan.
* Innan varje fotbolls match eller träning jag spelar måste jag tejpa exakt lika många varv tejp runt varje ben.
* Jag tycker facebook suger, ändå är jag inne där varje dag i typ 2 timmar, haha.
* Jag har alltid varit en pojkflicka. När jag var mindre ville jag alltid ha min brorsas kläder och inget som såg tjejigt ut :P
* Jag gillarinte smink och inte att sminka mig. Känner mig ofräsch faktiskt.
* Cesc Fabregas är min absolut största idol.
* Jag skulle inte kunna leva en dag utan tuggummi och kaffe, absolut inte !
* Om jag misslyckas med något inom tex skolan elr fotbollen så kan jag inte släppa det. Jag grubblar igenom det väldigt länge och tänker på allt som jag kunde gjort annorlunda.


nu vet ni lite mer iaf, LITE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0