dag 1 - en bild på mig + 10 fakta om mig.

MIN DATA ÄR CP, JAG KAN INTE LÄGGA UPP DOM BILDERNA JAG VILL. SÅ FÅR BLI DENNA -.-

snygg, jag vet!

1. jag fyller 16 i september, då blir det att sätta sig och övningsköra på DIRRE'N!
2. jag älskar att köra olika saker, när jag var mindre hade jag cross. en av de roligaste sakerna jag gjort. nu har jag moppe och sen blir det bil.
3. jag är utespelare i hockey och målvakt i fotboll.
4. jag är snål när det gäller mina egna pengar.
5. jag vill inte börja gymnastiet, älskar nian!
6. jag ska söka till barn- fritidsprogrammet till gymnasiet.
7. jag älskar kläder.
8. datorn är min bästa vän. sitter minst 1-2 timmar VARJE dag.
9. skolan är något av det värsta jag vet och läxor.
10. jag har äckligt DÅLIGT självförtroende. vet inte vad jag ska göra för att får det bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0