hiss & diss



1. SPORTLOV - alltså det måste ju alla hålla med om att det ären fet hiss? Jag äälskar det verkligen, finns inget bättre just nu.
2. LÅNG SPOTIFYLISTA -
Alla borde ha en "lång" spotifylista där man har ALLA låtar som man har på övriga spellistor, fattar ni? ;) det har jag iaf, och just nu går jag uppåt och lyssnar igenom gamla låtar. väcker minnen! :D
3. MELODIFESTIVALEN - ååå  jag älskar det! jag kan inte förstå folk som inte kollar på det? ny och fräsh musik varje lörsag liksom,  som man inte hört innan? hur kan man inte gilla det? :)
4. GRUS PÅ GATAN -  haha okej det lät konstigt. Men det jag menar är att såhär när snön smälter på gatan såkommer  ju gruset fram under isen ekr så, och när man går på det så låter det så sköööönt! känner verkligen vårkänslor då! :D




1. RIX FM - ååh, visst okej det är väl hyffsad musik och så med fan vad förbannad jag blir på att dom säger: "ny och fräsch musik varje vecka!" vafan det är ju samma musik sen förra sommaren!? ;O
2. Pälsmössa - haha , asså jag tycker verkligen inte att det är snyggt x) fast verkar som att jag är den enda?
3. Personer som slutar äta - alltså okej vissa är inte stora i maten elr så,och det respekterar jag. :) Men när folk slutar äta för att inte bli "tjock" är sååå irriterande! ÄT FÖR FAN! skulle aldrig klara av att leva med en sådan person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0