har en aaaaaaaaaning tråkigt.

Dagens klädsel: smålands ishockeyförbunds mjukisdress, kanonskön!

Dagens skor: inga

Dagens händelse: inget..

Dagens planer: inget, ska plugga

Dagens vill ha: svarta låga converse

Dagens: damp: min fot :( den slutar inte göra ont.

Dagens saknad: min kusiner

Dagens tråkigaste: att jag inte har något att göra och min fot. (fick ett slagskott på foten igår på matchen, den är svullen och gör jätteont.)

Dagens drog: datan

Dagens måste: göra mat och plugga

Dagens dricka: inget :o

Dagens mat: mackor och köttfärslimpa

Dagens köp: inget.

Dagens mående: hyffsat pigg

Dagens smycke: halsband (har det dygnen runt ) 

Dagens önskan: att det var sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0