Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

hm, svårt detta med.
men ett av mina mål att jag och min vän Jonna ska en dag åka och uppleva thailand. ett land som jag alltid velat åka till. vattnet, stränderna, shoppingen, fiskarna och ja, allt sånt. jag har aldrig varit utomlands (förutom danmark och tyskland, men jag räknar inte det. jag vill åka till ett VARMT ställe)
ett annat mål är även att jag ska läsa vidare efter gymnasiet till lärare med små barn, typ. inte full koll än, men det är det jag vill bli!


Kommentarer
Postat av: Frida syster

Flygresan är jättejobbig.. mycket fattigdom överallt.. äckliga feta gubbar som springer runt med sina små thailändare.. horgator.. små barn runt 5 år som dansar på barerna på kvällarna...skitäckligt! se upp för alla våldtäcktsdroger som folk slänger i drickat man köpt.. man blir lurad hela tiden..se till att pruta ner hälften! lita aldrig på någon än om thailändarna är jättetrevliga! man måste vara på sin vakt hela tiden! kommer inte på mer just nu:P annars är det väldigt god mat och fint =) haha.

2011-02-03 @ 10:16:40
Postat av: maja

haha, det lät som att ingenting var bra ju :o ;)

2011-02-03 @ 15:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0