Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

hm, svårt val. jag gillar nog faktiskt alla årstider. Det är olika i varje man är i. just nu vill jag ha vår. och när man har t.ex. sommar vill man ta höst och vinter. men sommaren är verkligen speciell. danmark - tivoli cup (fotboll), något av det bästa på året, helt klart!! chilla varje dag med sol och bad, ha mysiga kvällar med underbara vänner. lätta men snygga kläder, jeans shorts, snygg tröja och låga converse, något av det snyggaste jag vet.


SOMMAR OCH BAD I POOL MED EN UNDERBAR VÄN ♥

HÄRLIGA SOMMAR KVÄLLAR!


TIVOLI CUP -10 bella und ich


MYSIGA HÖST!


HÄRLIGA VINTERDAGAR, SOM NÄRMAR SIG VÅREN!


VINTER I L.A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0