Det är så jag säger det

* jag älskar tiden som är nu, veckan/veckorna innan jul, bästa jag vet!
* jag önskar ibland att jag levde i en OTH värld.
* jag kan oftast inte lyssna på musik när jag ska somna, jag kan få så mkt tankar då som jag måste tänka klart på.
* jag tycker det är roligt i skolan, däremot inte lektionstid.
* jag mår väldigt väldigt dåligt utan kaffe. Klarar mig absolut inte utan det en dag.
* jag har ALLTID tuggummi.
* jag älskar att hitta texter i låtar som sätter ord på precis de känslor jag känner just för stunden.
* jag älskar känslan som uppstår när man pratar med någon och inser att personen sätter ord på det man skulle säga själv.
* jag ääälskar att diskutera djupa saker med mina vänner, tjejiga saker.
* jag älskar min egen humor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0