oyeah, mother fuckers

ÅÅÅ, JAG ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR VÄDRET!!!!!!!!!!!!
så himmla skönt. har varit ute hela dagen typ och suttit i solen och stekt! asfett.

efter skolan satt jag och moa ute med våra andra kidz i klassen för vi slutade redan vi två så de andra väntade på bussen, medans jag och moa väntade tills klockan blev tre för vi skulle vara vikare på fritids, skills. det var as gött där med, var ute nästan hela tiden!


nu ska jag skriva lite om kalla kriget. -.- en uppsats i skolan, pust
men snart helg och det betyder PÅSKLOOOOV!

något som suger är att det inte blir något påskdisco för att det inte fanns tillräckligt med vakter. ÅÅHHH!

ha det gött, hej hopp gummi snopp.




påhittig och söt idag

Kommentarer
Postat av: Soffan!

Men hallåååå, jag hade kunnat vara vakt juuu! ;)

2011-04-12 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0