GRATTIS!

GRATTIS, BABE! ♥

Grattis till Moa som fyller 16 år idag! du är guld värd. du är den som alltid finns med en, hur det en ser ut! vi har gått igenom mycket tillsammans. som tur är finns de roligaste på toppen. du är den jag skrattar allra mest med. tjafsar gör vi, men ändå älskar jag dig! hoppas du vet det.

/dina vän Maja


du har allt som en vän ska ha


alltid lika skabbiga, alltid lika bra


något bland det roligaste


detta måste vara den fulaste bilden vi har tagit av alla skabbiga. men tiden vi spelade tillsammans har varit något sjukt roligt!


jag vill alltid vara vid din sida


detta är bara början


ja.. ni ser ju


jag har någonting som är mer värt än guld


skabb


HAHAHAHHAHAHA

jag sviker aldrig dig


snyggingar?





även moppeäventyr


biff'A


höst som vinter och vår som sommar


jag älskar dig! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0