finalen

dagen har varit sjukt bra

dagen började med att vi åkte till sävsjö för innebandyturnering, där vi slutade på en andra plats med förlust i finalen med 1-0. riktigt surt

sen när vi åkte hem åkte jag , moa och jonna med moas mammi hem och då stannade vi vid ett ställe där det skulle finnas en tjädertupp. och sant som det var stod den där. och moa och jonna gick för att locka fram den lite. dock satt jag kvar för jag var livrädd. sen kom den och flög på bilden typ , och jag satt skrek som värsta jag vet inte vad. satan vad läskigt det var, men rikigt kul, haha

sen drog vi hem för att äta, sedan drog vi ner till korren för att käka kulglass som benny har fått in. fett och fint vare!

efter det vidare upp till borovallen, för att kolla på herrlaget, som tog sina första pinnar för säsongen!

GRYYYYYYYYM DAAAAAAAAAAAAAAAAAG!


söööööt är jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0