svr på frågorna / maja

1. är ni syskon eller bästa vänner?
2. Vilka är eran favoritfärger?
3. Hur långa är ni? :D
svar:
1. bästa vänner.
2. röd, gul, blå, svart typ.
3. typ 1,73

1. vad ska ni gå på gymnasiet ?
2. har ni egna bloggar också ?
svar:
1. ingen aning. BF lutar det åt.
2. naj


HEJ ÄR JAG BÄST?!!!1!11IOENOENENoneOENEOneNe
svar: Oja, bäst är du.


1. vad skulle ni ta med er till en öde ö?
2. vilken är er favoriträtt?
3. vilekt är ert favortiämne?
4. har ni någar syskon?
5. vad äter ni oftast till frukost?
svar:
1. en fotboll, bella, moa och mat
2. adonis, lätt
3. idrott
4. ja, 2 stycken
5. olika. gröt, yoghurt eller typ kräm

ni får inte säga varandra, vilka är då era bästa vänner ? :)
svar: har så många.

1. hur långa är ni?
2. vad heter era syskon och hur gamla?
3. kan du (bella) visa hur du sminkar dig?
4. har ni ett förhållande med någon eller har haft?
5. varför heter eran blogg biffarnas och hur kom ni på de?
svar:
1. 1,73 typ
2. frida snart 22, sara 19
3. -
4. nej
5. tjaa. om du bara ser på oss så kanske du ser att vi är biffar. och så fick det bli

När har ni lunchrast? Vill så gääärna ta en idolbild med er. Eran blogg är Vetlandas bästa blogg!!! :)
svar: kom när som helst. gärna lektionstid. det gillar lärarna. vi är deras favoritelever :)

1. vart kommer ni ifrån ?
2. hur gamla är ni ? ;p

fin blogg:)b
svar:
1. utanför vetlanda i LA. sveriges finaste stad <3
2. 15
tack :)

1. spelar alla ni hockey?
2. när började ni med de?
3. har ni alltid bara seplat med tjejer?
svar:
1. jag spelar hockey
2. typ 6 år. har spelat tillsammans med moa. men har åkt skridskor så länge jag kan minnas.
3. nej. jag har spelat med killar. 08-09 började jag i växjö lakers, eftersom mina systrar spelade. nu spelar bara sara där.


TACK FÖR DE SÖTA FRÅGORNA! (y'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0