SVAR PÅ FRÅGORNA / MOA

1. är ni syskon eller bästa vänner?
2. Vilka är eran favoritfärger?
3. Hur långa är ni? :D
svar:
1. bästa vänner
2. vet inte, svart är snyggt!
3. kanske 1.73 skullejag tro


1. vad ska ni gå på gymnasiet ?
2. har ni egna bloggar också ?
svar:
1. vet inte rikigt, jag vill bli bagare ;P
2. nope



HEJ ÄR JAG BÄST?!!!1!11IOENOENENoneOENEOneNe
svar: bäst i världen!

1. vad skulle ni ta med er till en öde ö?
2. vilken är er favoriträtt?
3. vilekt är ert favortiämne?
4. har ni någar syskon?
5. vad äter ni oftast till frukost?
svar:
1. bella och maja :)
2. adonis!
3. idrott
4. yes,  två bröder
5. vaniljyoghurt


ni får inte säga varandra, vilka är då era bästa vänner ? :)
svar: oj shit. jag har mååånga bra vänner. <3

1. hur långa är ni?
2. vad heter era syskon och hur gamla?
3. kan du (bella) visa hur du sminkar dig?
4. har ni ett förhållande med någon eller har haft?
5. varför heter eran blogg biffarnas och hur kom ni på de?
svar:
1. 1.73
2. Tobbe är 18 år, Albin är 13 år :)
3.
4. har haft
5. fööör att vi är biffar, haha :D


När har ni lunchrast? Vill så gääärna ta en idolbild med er. Eran blogg är Vetlandas bästa blogg!!! :)
svar: aa, asså du kan komma till oss när som helst, vi är vana vid det ;)

1. vart kommer ni ifrån ?
2. hur gamla är ni ? ;p

fin blogg:)b
svar:
1. LAndsbro, utanför vetlanda, i småland, mitt i småland! :D
2. 15 vårar
tack gullet

1. spelar alla ni hockey?
2. när började ni med de?¨
3. har ni alltid bara seplat med tjejer?
svar:
1. maja spelar, jag har spelat sen jag var 2 år typ, tills 13 år. ville satsa mer på fotboll och hann inte med båda.
2. i lag började jag när jag var 6 kanske. fast har åkt skridskor så länge jag kan minnas ;)
3. nej, bara med killar! mkt roligare!

TACK FÖR FRÅGORNA! söta är ni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0