SVAR PÅ FRÅGORNA / BELLA.

1. är ni syskon eller bästa vänner?
2. Vilka är eran favoritfärger?
3. Hur långa är ni? :D
svar:
1. vi är inte syskon, vi är vänner ja, bästa .
2. jag har ingen ''favoritfärg''.
3. jag är ... 162 typ.


1. vad ska ni gå på gymnasiet ?
2. har ni egna bloggar också ?
svar:
1. jag ska gå restaurang och livsmedel, som inriktning: kök & servering.
2. nej, jag skriver här ist.



HEJ ÄR JAG BÄST?!!!1!11IOENOENENoneOENEOneNe
svar: jaja, självklart Lucas :)


1. vad skulle ni ta med er till en öde ö?
2. vilken är er favoriträtt?
3. vilekt är ert favortiämne?
4. har ni någar syskon?
5. vad äter ni oftast till frukost?
svar:
1. en båt att åka hem med igen? ;)
2. har ingen speciell :)
3. det varierar från vecka till vecka.
4. ja, jag har 3 st.
5. CHIPS ! haha, nejdå.. men det vanliga ?


ni får inte säga varandra, vilka är då era bästa vänner ? :)
svar: Amanda min kusin & Dino.


1. hur långa är ni?
2. vad heter era syskon och hur gamla?
3. kan du (bella) visa hur du sminkar dig?
4. har ni ett förhållande med någon eller har haft?
5. varför heter eran blogg biffarnas och hur kom ni på de?
svar:
1. 162 .
2. melissa 12 snart, miranda 9, isak snart 8.
3. ja, det kan jag väl göra, fast inte nu. du får påminna mig.
4. nej, jag har inget förhållande nu.
5. när du se OSS borde du väl ändå förstå? haha! vi kallar oss själv som biffar, därför blev det så.


När har ni lunchrast? Vill så gääärna ta en idolbild med er. Eran blogg är Vetlandas bästa blogg!!! :)
svar:
det är olika varje dag. men kom gärna under våran lektionstid och be om en idolbild, det går säkert bra för våra lärare, dom är ju också våra fan, dom vet hur det känns ! & tack för att du gillar våran blogg.

1. vart kommer ni ifrån ?
2. hur gamla är ni ? ;p

fin blogg:)b
svar:
1. vi bor i en håla utanför vetlanda.
2. 15 !
och tack .

1. spelar alla ni hockey?
2. när började ni med de?¨
3. har ni alltid bara seplat med tjejer?
svar:
1. nej, bara maja. Moa har spelat.
2. har aldrig börjat.
3. -


tack för frågorna !
/ BELLA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0