SD i riksdagen - NEJ tack.

helt sjukt, sverigedemokraterna i riksdagen.. ta er i röven.
visst dom får säga vad de tycker men är verkligen det där ett demokratiskt parti?
nog om det.

dagen var bra.. mohahahahahaha
jimmy åkesson! (SD jublar typ ;OO)
bella på lektionen: jag bara moooooooooooud olofsssooon!
jag: va? moud? menar du inte mona?
bella: ååh, va fan sa jag ;o

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA! jag trodde jag dog. skön är hon bellabiff.

ikväll är det typ sista träningen eller något.. inte vet jag ;p eller iaf sista träningen inför DM finalen. fy vad vi ska vinna!!!
nu gör jag mat.
seees! :D


jag vet att det är en ful bild, men det påminner mig om sommaren med
moa och vi gjorde ALLTID cornflakeskakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0