min (bellas) dag..

på syslöjden fick vi 10 minuters rast, jag, maja och moa gick ut och plockade äpplen, satte oss och åt upp dom.
efter det stack vi till mitt skåp för att jag skulle hämta min TIA, för jag va hungrig, jag ville ha en drickyoghurt i kiosken. När vi kom upp till slöjden tog jag min dricka och började dricka (gott som f*n). dåå säger Pia (läraren) att jag inte får dricka den där inne, men linnea ijämte mig, hade en vattenflaska och drack, men jag fick då fan inte dricka mitt.. då sa jag de, och det blev ett jääävla liv i klassrummet.

Senare sa jag till moa att jag inte fick dricka den, och att jag ville göra det, då hörde ju Pia det och sa att jag skulle gå ut och sätta mig på bänken och dricka upp den, men NEJ, jag vägrade.. då va jag bara så jäkla sur och ville inte dricka den.. så jag tjabbade om min drickyoghurt lite väl mke, men vadå ? jag spillde ju inte när jag drack i smyg ! ? -.-

ÅÅH!
jag hatar syslöjd.. det förstörde min dag.
enbart bara för att jag inte fick dricka min drickyoghurt.

åh, alla lärare hatar mig ! ;o




får väl ta med vatten nästa vecka, något måste jag ha, annars dör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0