JAAAA, äntligen!

idag belv man väckt klockan halv 7 för att åka er till växjö och träna hockey, segt men roligt!
pappa också direkt ner till Grimslöv för att kolla på en moped, och just så blev det. JAG HAR MOPED!!!
redigt härligt, väntar bara på att få ta kortet med bellusbiff :)

Jonna kom och jag kom på att vi kunde följa med och kolla på b-laget som som spelade i Reftele, ruttet ställe.
och så blev det. tyvärr fick de stryk med 3-1, men det var bra ändå (y'

nu sitter jag och äter tårta och ska strax ta mig en dusch!
kolla tv och sova, för en ny vecka väntar! pust
CYa


smålandslaget för 2 år sedan.
den tiden när även moa spelade.
jag är till höger om målvakten(lollo) och moa
är längst ut till höger.
fina tider!

Kommentarer
Postat av: Ida kungen ;D

Underbara tider ;) <3

2010-09-14 @ 22:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0