idolbilder, igen.

är vi så populära, verkligen?


längst till vänster: maja. biff, eller hur?
i mitten: ett galet fan !
till höger: moa.

har aldrig sett någon som henne på bilden (fanet) , hon skrek, hon tvingade oss tillochmed att ta bild. jag menar, hon va ju söt så.


VID MATEN!
2 fans till vänster & maja och moa, så kallade biffar.
fick ju inte ens äta ifred idag.. men så är det att äga biffbloggen .



kolla själva, maja hann inte ens äta klart innan vi träffade på två till.
två snygga pojkar, ojoj.
maja till vänster.
2 fans i mitten.
moa till höger.



efter skolan, vi hade bråttom hem, så det fick bli ett snabbt kort, därför det är suddigt.
från vänster: Bella, ett fan, moa & maja!
visst är vi biffiga?

iaf, nu ska jag (Biffbella) göra en skiva, för jag ska sitta i kiosken imon med Biffmaja!, undra hur många idolbilder vi får ta imon? shit.
jag har samling vid halv 5, så jag får skynda mig nu..
match med damlaget snart.
pusshej / BIFFBELLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0