idol och chilla med livet.

direkt efter skolan åkte jag och pappi in till stan för att jag skulle byta en träja och två par trosor som var för små som jag fick när jag fyllde år. snart en vecka sedan redan? tiden gå så fort.

åkte till ishallen en sväng med för att åka lite med jonna och moabiff. blev typ bara en 30 min kanske :P
nu håller jag på att göra chicken paj :) och sen blir det chips och idol!
och imorgen blir det växjö för träning och söndag match.
moppen är snart fixad och klar så då kan jag äntligen börja köra:D bara kortet som fattas men det ska jag och bellabiff fixa!
funderar även på att köpa en ny mobil, sony ericsson f305, någon som vet om den är bra?
ha det gut!


 kungar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0