dagens...

DAGENS VILL HA: iphone och en tv tror jag.
DAGENS KLÄDSEL: shorts från smålandsfotbollen & ''IloveBerlin''-t-shirt.
DAGENS SMINK: inget.
DAGENS FRISYR: toffs/bulle.
DAGENS LÅT: Dynamite - Taio Cruz.
DAGENS PLANER: en fin kväll/natt med amanda & jennie.♥
DAGENS SAKNAD: mitt hål där uppe i örat :(
DAGENS BÄSTA: amandas hela säng !!!!
DAGENS ROLIGASTE: amanda & jennie :D
DAGENS DUMMASTE: min jävla tå!
DAGENS MISSLYCKANDE: vaknade tidigt.
DAGENS DROG: soffan, tv & musik.
DAGENS KÖP: havegryn ska min syster köpa, så hon kan göra chokladbollar till mig :')
DAGENS GODIS: blir godis & pizza ikväll :D
DAGENS HUMÖR: biffigt.
DAGENS MENING: skriv en, så får du se . :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0