väntar på att amanda ska bli klar, jag gör detta sålänge!

DAGENS VILL HA: nytt objektiv till kameran.
DAGENS KLÄDSEL: jeans, ett linne & en kofta.
DAGENS SMINK: foundation & mascara.
DAGENS FRISYR: en fläta på dagen, just nu en tofs.
DAGENS LÅT: det är många!
DAGENS PLANER: har varit i stan, nu är jag hos amanda, vi fetar oss med chips och godis.
DAGENS SAKNAD: -
DAGENS BÄSTA: amanda, lätt!
DAGENS ROLIGASTE: hahaaaaa, amandas finnar.
DAGENS DUMMASTE: tån -.-
DAGENS MISSLYCKANDE: ingenting, tror jag inte.
DAGENS DROG: godis !
DAGENS KÖP: en töjning & finnmedel.
DAGENS GODIS: lösgodis och chips.
DAGENS HUMÖR: happyface förfan.
DAGENS MENING ?: kan jag få ditt mobilnummer? - nej, det är mitt, skaffa ett eget!


amanda!

försökte redigera.. gick inte så bra.
finnmedel är alltid bra o ha.

HAHAAAAAAAAAAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0