info;)

OM DIG...


1. Namn: Izabella Karupovic
2. Bor: Landsbo
3. Syskon: 3
4. Ålder: 15
5. Född: Eksjö
6. Ögonfärg: bruna
7. Längd: 1.62 typ
8. Skostorlek: 37-38
9. Höger eller vänsterhänt: höger
10. Stjärntecken: Lejon
11. Hårfärg: brun/mörkbrun


SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om att plocka svamp: nej, kan jag inte påstå
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler: magen! L1 !
3. Tycker du att du själv är söt/snygg: nej, det tycker jag inte.
4. Du ger mycket komplimanger till andra: ja, det gör jag väl ?
5. Är du nöjd med ditt förnamn: jadå.
6. Du tycker att du själv är smart: klart ;) haha.
7. Vad är det sämsta hos dig: jag vet inte.
8. Vad är det bästa hos dig: biff, lätt.
9. Har du bra självförtroende: ibland, ibland inte.
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn: olika, ibland ingenting alls, ibland lite för mycket kanske. ;)
11. Du tycker om att vara med tjejer: ja.
12. Känner du dina grannar: självklart.
13. Vad har du för färg på dina underkläder idag: vit & rosarandigt
14. Använder du BH varje dag: ja?
15. Svär du ofta: ingen kommentar xd
16. Gillar du skolan: NEJ!!
17. Har du någon gång skolkat: nej.
18. Spelar du något instrument: nej, men jag har en gitarr uppe på rummet.
19. Vilka sporter/aktiviteter har du gått på: fotboll & innebandy håller jag på med.
20. Har du några tatueringar: nej
21. Har du några piercningar: i öronen?
22. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag: MÅNGA !
23. Tycker du om djur: tycker om och tycker om, min fisk är fin :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0