helgen

har varit en fullspäckad helg.
var hemma från skolan torsdag och fredag.
på lördagsmorgonen gick jag upp vid 20 i 5 på morgonen för att åka till växjö för att sedan åka vidare till Ängelholm och spela match mot Rögle.
seriepremiären kunde inte slutat bättre. blev vinst med 26-0. gött jobbat!
för min del gick det inte särskillt bra eftersom jag har varit och sjuk och var fortfarande lite sjuk.
men det blev 1 mål och 2 ass. och skotten blev 107-2. haha
idag har jag för första gången varit ute på vägen med moppen. gick fint :)
har även gjort pannkakor med jonna. skitgott!
nu ska ja plugga en stund och sen blir det hockey med moa och jonna.
Boro-Tyringe
byeee


moakung och jonnakung





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0