smålands laget

Har varit i Oskarshamn typ hela dagen på smålands uttagning typ?
trevligt och det gick väl helt okej. hade 2 ispass och 1 fyspass, fyspasset gick väl, hmm... ingen kommentar.
Tur att man är bra på något annat iaf :D vi var 11 stycken ;o fast 2-3 stycken saknades.
Distriktsturnerigen går i Oskarshamn med så då får vi spela på ''hemma plan''. det är gött!
Matchen som vi skulle spela imon blev inställd, är så sur. skulle spelat mot Rögle och dom hade bara 6 spelade av typ alla 30 dom har. och alla där är typ 40 år, mohahah. och sista vi spelade mot dom vann vi med 26-0. pinsamt!

NU SKA JAG FETTA MIG MED GODIS, FÖR ATT JAG HAR VARIT SÅ DUKTIG IDAG! :d

ni kanske undrar vilka jag brukar ''unmågs'' med mest i mitt lag. och det är dessa söta.
jag, ida, jullan och isa.








sääääxiga


AAHAHAHHA


man får väl bjuda till lite ;o
och jag vet, jag är ful!
ida, min man! <3

tack, för mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0