själv hemma

sen i onsdags efter matchen (vi vann med 12-0. illa. vi var grymt dåliga!) följde mina kungar med mig hem. ida, isa och jullan. dom var här tills fredag då vi åkte hela gänget ner till Växjö och tränade och sov över där. det var även träning idag vid 10:30. efter det skulle vi riva ner typ utvisningsbåset på den gammla uterinken som vi rev i maj i år. SEEGT.
när vi äntligen fick åka hem åkte jag och sara till farmor&farfar för att käka där även resten av familjen var. gott!
sara skulle ut ikväll och lika så mammi och pappi. så här sitter lilla jag själv i min ensam het. ganska skönt, fast liiiite läskigt (;
men vid 23:05-01:05 ska jag kolla paradise hotel! chill
lovet är redan slut :( och jag vill verkligen INTE till skolan igen. aja.. det är ju ''bara'' 6 eller 7 veckor kvar till lov.

JAG HATAR VÅR DATA. DET GÅR INTE LADDA UPP BILDER!!!! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0