Hiss vs Diss


Marcus Ragnarsson
Tack! Allt jag kan säga.

Vintertid
Så mysigt, och skönare än sommartid! erkänn? mörkt och skönt, kallt med, så man får har mkt varma kläder på sig. Underbart enligt mig!

Ensam mamma söker
Måste vara Sveriges bästa program? Allvarligt, det är helt underbart, och jag bara älskar idén liksom!

Skinn kängor/stövlar
I alla färger och former, bara att välja och vraka ;) nej men det är grymt snyggt tycker jag. Perfekt, man slipper ha stora vinterstövlar utan att frysa  knäna av sig!

 

Höstlovet är slut
Alla håller nog med mig!? Fast visst, skönt att träffa alla igen , men ååååå man vill ju bara vara ledig! irriterande.

Kvinnor i kris
Seriöst, bara stör mig på kvinnor som sitter på Mc'Donalds och käkar sallad och dricker Loka.. ålderskris vafan :D

Skolkatalogen kommer inte
ååååh! får ryck, varför kommer den iiiiiiiiiiiinte!? har väntat i flera månader vafan? dåligt.

Liten text på facebook
Kan någon förklara för mig varför det är det? Jag vet jag får pms på allt nu, men det är så jobbigt bara :D

//kungen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0