HISS & DISS



Hockeycup
vårat lag i Växjö kanske ska till Ungern och spela hockeycup.
fett eller vad? men då blir det ingen skidresa. men blir det
inte cupen, så blir det skidor i Hemsedal i Norge med laget.

Hv71
vilka hjältar ♥
dom låg sist i serien för inte så länge sen, nu har dom
kommit upp på en 5 plats och har lika mycket poäng som
fjärde platsen. och ja.. SM-GULD 2011? - jo, tack!

phineas & ferb
Ååh, jag älskar Phineas och Ferb. det går på Disney channel
och är tecknat men hur bra som helst! :D
bellabiff&majabiff ÄLSKAR phineas och Ferb ♥

hockey hela helgen
fredag: träning
lör: uttagning till Smålandslaget
sön: match

Ensam mamma söker
har inte tittat på det innan så mycket, men har sett de
senaste programen nu och det är grymt bra!!





skolan
helt klart en diss till skolan.
vi ska göra en uppsats om en religion och ett land.
detta gör vi på typ 3 veckor och sen ska vi göra
en powerpoint och sen en muntlig redovisning på 15 miuter :OOOO

min mobil
jag kan inte skicka sms till någon. blir så arg.
som tur är ska jag köpa en ny mobil nu i jul, skönt!
så om det är något viktigt kan ni gärna ringa.

växjö lakers
vilka idioter, rent i sagt.
usch, vi får inte ens spela våra hemma matcher i Växjö.
att man kan hata tjejer som spelar hockey så? ILLA!
tur att vi själva vet att vi är bäst iaf.

snö
det är för tidigt. det borde iaf komma typ i December.
då kan jag inte åka moppe.

tack för mig! :) / tha kung

Kommentarer
Postat av: Frida syster

jag tycker med ensam mamma söker är asbra!! något jag faktiskt följer:) Gilla!

2010-11-11 @ 21:05:51
Postat av: maja, svar:

ja, erkänn. det gör verkligen söndagen :)

2010-11-12 @ 15:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0