1 hiss och 1 diss!

tänkte börja med att hiss.

PULKA
man kan verkligen inte bli för gammal för det. det är bland det roligaste jag vet! så härlig känsla och så älskar jag när det går fort. det roligaste är nog skärtlapp och pulka!



Älskar dejj ;o
något som jag stör mig något grymt mycket på är när alla (speciellt tjejer går i typ 6:an & 7:an) skriver
''jah älskar dejj''. för det första 
- kan ni inte stava eller?
för det andra
- det är ett väldigt stort ord och jag tror inte att ni ÄLSKAR vissa personen som ni inte är så ''jätte'' bra vänner med. 
NÅGOT SOM ÄR GRYMT JOBBIGT!!!!


TACK FÖR ORDET! :)      



Kommentarer
Postat av: TheOneAndOnyLUCAS

'jah älskar dejj' när du skriver så <3<3<3<3<3

2010-11-30 @ 16:44:07
Postat av: klass6

men hur fan vet ni att inte vi älskar varandra? ;o

2010-12-01 @ 15:24:31
Postat av: S

Fegt att ni har tagit bort kommentarerna och inlägget ni först skrev som svar.

2010-12-02 @ 14:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0