trött

vann matchen igår med 14-0. inte bästa matchen jag/vi gjort denna säsongen, men jag kom ju med i KLANGESNS powerfemma, haha. det är en som kommenterar alla våra matcher. väldigt roligt att gå in efeteråt och kolla vad han har skrivit. 
n o g  o m  d e t . .
vi kom hem vid typ halv 12 igår kväll/natt och somnade typ vid 12. och upp vid 7. och jag är inte van att sova så lite.. eller ibland när vi har varit och tränat i växjö blir det så. annas brukar jag gå och lägga mig vid typ 10 för att vara någolunda pigg.
så idag har jag varit grymt trött. så vet inte om jag orkar träna ikväll.

fre: träning
lör: träning
söm: sista matchen inför jul, mot Rögle.


inlines, så fett :)


Kommentarer
Postat av: Angelica #13

Då vill jag tillägga att du är fortfarande grymt duktig & kommer gå långt ! bäst är du Maja ! kram.<3

2010-12-09 @ 22:09:22
URL: http://www.hockeygirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0