tänkte säga en rolig sak.

nu är äntligen våra serie över, och det väntar en MYCKET bättre seger efter jul.
vi vann serien överlägset med 195-7 i målskillnad på 12 matcher. inte illa va? fast ja, vi har vunnit några matcher med typ, 39-0, 37-0, 36-0, osv!
och av alla dessa mål har jag gjort 13 och typ 12 ass. som jag säger, jag är ingen målkung. men man kan vara lite bra för det ändå va?


från en sak till en annan. helgen har varit kanonkul. matchen vann vi idag med 37-O möt Rögle, stackarna ;p hah
aja, mangon gör min kväll medans jag pluggar fysik och gjort klart min bokrecention.
JULLOV OM 10 DAGAR! FETT

nu ska jag plugga, godnatt!

OCH JUSTE, JAY SMITH ÄR KUNG, MED ETT STORT FETT Q.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0