ta tag i livet

nähe, nu måste jag ta tag i mitt liv. jag ska städa HELA rummet, puuh. för på tisdag får jag ''gäster'' (; och jag vill ju att det ska se lite bra ut iallafall. (när jag sover vill jag att ska vara HELT svart annars kan jag inte sova) jag tog bort min handduk som jag har framför fönstret haha, det har jag inte gjort på typ 1000 år för att det är jobbigt att sätta upp den igen. men nu när jag ska städa tänkte jag att jag ville ha in lite ljus och jag har mitt rum på nerevåningen och då är fönstert väldigt litet. men det hjälpte inte att ta bort handduken för ALL snö ligger ju mitt framför så jag ser inte ut. :o haha.
aja, nu ska jag städa!

sen ska jag till ishallen och kolla J20 med min saaaaknade stinilinus!! ♥

sseees


söta stina när de slutade 9:an :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0