repris

har tänkt att kolla på alla fyra avsnitten av paradise hotel nu ikväll. det börjar vid halv 12 och slutar halv 1. tyvärr kommer jag säkert att somna. men det får jag inte. jag måste se vad som har hänt (; höhö


imorgon är det match igen med mitt ''rediga'' lag i växjö. vi spelar mot Malmö.  
det roliga är att båda mina systrar ska också vara med. eller asså min ena syster sara (19år), vi spelar ju i samma lag, men min andra syster frida (22år) spelar egentligen inte längre, men hon ska vara med på matchen imon, grymt kul :D hihi

godnatt.      

         
det är ju inte alla nurvarande deltagare, men endel.                                   


Kommentarer
Postat av: amo alfred

hare kul :D

läs gärna min blogg

de e en humorblogg men man kan minst sagt säga att jag har ont om läsare

hare jättebra tjejen!!!!!^^

/amo alfred^^

2010-12-04 @ 23:20:20
URL: http://amoalfreds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0