några av mina julklappar


Ett par äkta silveröronhängen av Mormor, jättesöta.





Ett supersnyggt Snö-halsband av mamma. (jag köpte ett till henne med, haha)




Detta snygga halsbandet låg det i paketet från min syster. Hon vet precis vad jag gillar.


Lotion och duschcream. (dessutom för torr hud, alla säger att jag har torr....)



Fransk manikyr och grejer till naglar. Nagelbandsmassage dessutom ;)



fick en skjorta av Amanda, grymt snygg! TACK AMANDA!


en vanligt tröja, super.



En fräsig kofta.


En stickad kofta, jätteskön och hur snygg som helst.


en till stickad kofta, jätteskönt!


Ett par skidvantar (tummvantar), ska bli skönt att ha dessa i sälen om ett par veckor.



TACK EMIRA för detta fina halsbandet jag fick av dig!



ett julkort av syrran. :)


armband, detta gillar jag .


en t-shirt, med puffiga armar. häftig!


denna ringen hittade jag hemma, den är fin tycker jag :)

Tack för en fin jul, och för alla presenter. puss!

Kommentarer
Postat av: AMANDA THA BEST !

vrsg babe ! ;)

2010-12-26 @ 17:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0