2010 - årets

Årets vinterresa 2010:
Sälen 2010 lätt, på bilden är det backen precis utanför våran stuga.


Årets vårresa 2010:
Ni kan ju gissa?
precis, klassresan med språkgrupperna till Berlin. Vi hade så grymt kul.
Bild 1: hela gruppen är samlad.
Bild 2: brandenburger tor.



Årets fotbollsvecka 2010:
Självklart är det Tivoli Cup. Ett av det roligaste minnena detta året. Vi kom 2a i hela cupen, vi förlorade med Island i finalen.. MEN vilket folk! Jag saknar verkligen vännerna från Nyköping som vi träffade där nere redan första dagen!
Bild 1: Jag, nummer 12. I finalen mot Litauen.
Bild 2: Invigningen, Vi fick hålla i skyltarna och jag höll i Sverige-flaggan och representerade Sverige!
Bild 3: Hellman, Henke och jag! (hugo i bakrunden)




Årets semesterresa 2010:
Kroatien och Bosnien. Vi åkte dit direkt ifrån Danmark. Att sitta i en bil i ungefär 23 timmar är det värt, för shit vad kul det är! Vi va i Kroatien i 10 dagar, sen åkte vi vidare ner till Bosnien och va där i ungefär 2 veckor.
Bild 1: Isak och mamma i havet.
Bild 2: jag och Emira, bakifrån.
Bild 3: Jag solar. (ni ser ju ärret i pannan) Jag svimmade första kvällen i Kroatien, hade inte druckit och ätit så mycket under fotbollscupen i danmark.
Bild 4 och 5: Såren från när jag ramlade. (pannan och hakan)





Bosnien 2010:
Bild 1: Vi hittade en sköldpadda vid vårat hus i Bosnien. Vi döpte den till BOB! haha! 
Bild 2: Jag och Allen. (ni ser ju hur rädd jag är) haha!
Bild 3: Killar hoppade från Broar i Mostar för att tjäna pengar.




Årets grill 2010:
Det är grillkvällen hos Maja med komppisar. Jag, moa, bella och maja. Vi badade i hårdasjö, sen hem och grillade.
Bild 1: GrillmästarN själv.
Bild2: Jag och maja hoppade i.
Bild 3: Jag och maja hoppar i.
Bild 4: MAT!
Bild5: Maja skrämde mig, jag blev vettskrämd!






Årets Servetriser 2010:
Går till oss på bilden. Nästa gång är det 7&8orna som serverar oss. åh, jag vill inte sluta skolan, jag vill inte lämna 9c!
Bild 1: Alla vi som serverade för 9orna på deras avslutning.
Bild 2: Vårat resultat efter det hårda jobbet. Jag tycker det blev super!



Årets midsommar 2010:
Familj med släkt firade midsommar hemma hos oss här i LA. Våran midsommarstång, stabil och jävligt snygg!
Bild 1: midsommarstången! ;)
Bild 2: jordgubbstårtan!



Årets trögaste 2010:
Amanda och Jag!




Årets klantigaste 2010:
När jag och syrran kastade ägg till varandra inomhus. Syrran failade och kastade ägget rakt upp i Balken vi har i köket...


Årets ovanligaste 2010:
Jag klippte lugg. Det är nästan fortfarande ovanligt, men jag är nöjd. Ångrar mig lite. Har dock luggen åt sidan för det mesta, det är lite för lång nu. (redan växt ut (??))



Kommer nog lite mer årets senare!


Kommentarer
Postat av: elin andersson :P

När man klippt raklugg växer håret som ogräs :D

de är därför jag inte har så längre ;)

2010-12-29 @ 12:39:04
URL: http://anderssoneelin.blogg.se/
Postat av: linneaström'

finalen var mot litauen om jag inte minns fel? ;p

2010-12-29 @ 13:03:34
URL: http://liinneaastrom.blogg.se/
Postat av: ''årets trögaste''

jo , vi är nog trögast ;)

bäst är vi ! <3

2010-12-29 @ 14:06:37
Postat av: TheOneAndOnlyLUCAS

spelade ni final mot island först sen mot litauen ? :P

2010-12-29 @ 22:27:53
Postat av: Sara - Only me

fina bilder du har där :d<3

2010-12-30 @ 10:25:16
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0